2025 №3 / Цифрлық дәуірде академиялық адалдықты сақтау: Қазақстандағы дайындық бағдарламасы шеңберінде жазбаша ағылшын тілін оқыту және бағалау
Цифрлық дәуірде академиялық адалдықты сақтау: Қазақстандағы дайындық бағдарламасы шеңберінде жазбаша ағылшын тілін оқыту және бағалау
Автор: Роберт Доблер
DOI: 10.62670/2308-7668.2025.53.3.006
Дереккөз: 53 шығарылым, № 3, 13 қазан 2025 ж.
Басып шығарушы: "Педагогикалық шеберлік орталығы" ЖМ
Құжат түрі: Зерттеу мақаласы
Аннотация
Мақалада Қазақстандағы дайындық бағдарламасы шеңберінде жасанды интеллектіні (ЖИ) кеңінен қолдану жағдайында академиялық жазылым дағдыларын үйрету және студенттерді бағалау тәсілдеріне қандай өзгерістер енгізілгенін сипаттайтын кейс-зерттеу ұсынылады. Бұл өзгерістердің мақсаты – академиялық адалдықтың сақталуын қамтамасыз ету, сыни және креативті ойлауды дамыту, сондай-ақ жазылым дағдыларын жетілдіру. Бағдарламада үздіксіз бағалау әдістерін, мысалы, сыныпта портфолио жазу және тілдік дағдылар кіріктірілген емтихандарды қолдану, плагиатты және жасанды интеллектіні дұрыс қолданбау жағдайларын анықтауға арналған цифрлық құралдарды қолдану арқылы жазу дағдыларын жетілдіруге баса назар аударылады. Технологияларға тәуелділікке емес, өз бетінше ойлана білуге басымдық беру арқылы бағдарлама студенттердің негізгі академиялық дағдыларын қалыптастыруға, жан-жақты түсінігін дамытуға және ЖИ көмегімен әзірленген материалдарға тәуелділікті азайтуға ықпал етеді.
Түйін сөздер: академиялық мақсаттағы ағылшын тілі (EAP), сыни ойлау, академиялық
адалдық
Әдебиеттер
1. Peterson, J. (2025, August 15). “Essay Writing Guide”. [Electronic resource]. – URL: https://docs.google.com/viewer?url=http%3A%2F%2Fjordanbpeterson.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2018%2F02%2FEssay_Writing_Guide.docx
2. Kos’myna, N. et al. (2025, August 8). “Your Brain on ChatGPT: Accumulation of Cognitive Debt when Using an AI Assistant for Essay Writing Task”. [Electronic resource]. – URL: https://arxiv.org/pdf/2506.08872
3. Digital Education Council. (2025) The Next Era of Assessment.
4. Goodier, M. (2025, June 15). “Revealed: Thousands of UK University Students Caught
Cheating Using AI,” Guardian. [Electronic resource]. – URL: https://www.theguardian.com/education/2025/jun/15/thousands-of-ukuniversity-students-caught-cheating-using-aiartificial-intelligence-survey
5. Hoover Institute. (2025, June 12). Frontline Voices: “AI Literacy Is the New Literacy,” interview with Chris McKay. [Electronic resource]. – URL: https://www.youtube.com/watch?v=-8gmWsapVfQ
2. Kos’myna, N. et al. (2025, August 8). “Your Brain on ChatGPT: Accumulation of Cognitive Debt when Using an AI Assistant for Essay Writing Task”. [Electronic resource]. – URL: https://arxiv.org/pdf/2506.08872
3. Digital Education Council. (2025) The Next Era of Assessment.
4. Goodier, M. (2025, June 15). “Revealed: Thousands of UK University Students Caught
Cheating Using AI,” Guardian. [Electronic resource]. – URL: https://www.theguardian.com/education/2025/jun/15/thousands-of-ukuniversity-students-caught-cheating-using-aiartificial-intelligence-survey
5. Hoover Institute. (2025, June 12). Frontline Voices: “AI Literacy Is the New Literacy,” interview with Chris McKay. [Electronic resource]. – URL: https://www.youtube.com/watch?v=-8gmWsapVfQ