Журнал Центра педагогического мастерства
ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ ДИАЛОГ
Редакциядан
№ 4 (50) ШЫҒАРЫЛЫМ
Құрметті оқырман!
Сіз «Педагогикалық диалог» журналының мерейтойлық 50-ші санын оқып отырсыз.
2012 жылы журналдың бағдарламасы мен бағыт-бағдарын айқындауда келесі міндеттер тұжырымдалған болатын: педагогтердің өз зерттеулерінің нәтижелерін жариялауына мүмкіндік беру, академиялық мәртебеге ие тұлғаларға пікірталас алаңын ұсыну, білім берудегі заманауи сын-талаптар мен тренділерді зерделеу, озық педагогикалық тәжірибені насихаттау.
12 жылдан кейін мәлімделген бағдарлама сәтті іске асуда деп айтуға болады. Журналдың редакциялық алқасының құрамы кеңейді және ғылыми-зерттеу тақырыбындағы жарияланымдар деңгейі жоғарылады, ресми сайт іске қосылды. Біздің авторларымыз – педагогика және психология саласындағы танымал ғалымдар, халықаралық сарапшылар, жаһандық білім беру жобаларына қатысып жүрген мамандар, талантты жас ғалымдар мен перспективалы зерттеу нәтижелерін ұсынатын педагогтер.
Редакция қызықты тақырыптар, айрықша болжамдар, білім беру саласын дамытуға үлес қосатын өзекті зерттеу әдістемелері мен академиялық пікірталастар үшін авторларға зор алғысын білдіреді.
Журналымыздың «Мектептегі хал-ахуал: балаларға үйретеміз және балалардан үйренеміз» атты санында келесі маңызды мәселелер қамтылады: оқушы мен мұғалімнің хал-ахуалына жасанды интеллектінің әсері, Қазақстандағы балалардың хал-ахуал индексін зерттеу нәтижелері, субъективті хал-ахуал деген не және мектептегі тамақтану мәселесінің маңыздылығы, «Берік отбасы» кешенді бағдарламасының ерекшеліктері, педагогикалық зерттеулер педагогтің табысқа жетуіне қалай ықпал етеді және педагогтің эмоционалдық хал-ахуалын қамтамасыз ету үшін не қажет.