Педагогикалық шеберлік орталығы журналы
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДИАЛОГ
Редакциядан
№ 3 (49) ШЫҒАРЫЛЫМ
Журнал Қазақстан – Астана қ. өткен Дүниежүзілік Сабақты зерттеу қауымдастығының − WALS 2024 «Сабақты зерттеу: үздік оқу мен оқытуға ұмтылыс» (Lesson Studies: Aspiring to Better Learning and Teaching) ХVIII халықаралық конференциясына арналған.
Шығарылым мазмұнына Жапония, Ұлыбритания, Сингапур, Малави, Нидерланды, Малайзия, Гонконг, Норвегия, Литва, Қырғызстан, Әзірбайжанның жетекші халықаралық сарапшылары мен ғалымдарының мақалалары еніп отыр. Отандық ғалымдардың, докторанттар мен педагог-практиктердің Қазақстандағы Сабақты зерттеу саласындағы озық зерттеулер мен инновациялар туралы жұмыстары ұсынылды.
Мақала авторлары: «WALS пен JSCS оқу жоспарын зерттеу жапон қоғамдас-тығының бірлескен жобасының жетістігі неде? Оқушылардың ойлауын визуализациялау үшін «bansho» әдісін қалай қолдануға болады? Сабақты зерттеу сыныптағы оқыту мен оқудың мазмұнына қалай әсер етеді? Оқушылардың белсенділігін арттыруға бола ма? Инклюзивті білім беру мәселелерін Сабақты зерттеу арқылы қалай шешуге болады? Сабақты зерттеу ұжымдық кәсіпқойлықты дамытуға және кәсіби білім алушылар қоғамдастығын құруға қалай әсер етеді? Қазақстандағы мұғалімдердің кәсіби дамуы үшін Сабақты зерттеуді табысты қолданудың нәтижелері қандай?» мәселелері жөнінде құнды идеялар мен тәжірибе бөлісті.
Журнал екі басылымда: ағылшын және қазақ тілдерінде ұсынылады.