2025 №3 / Жасанды интеллект және цифрлық құралдар арқылы CLIL тәсілін енгізу

Жасанды интеллект және цифрлық құралдар арқылы CLIL тәсілін енгізу

Автор: Белен Эмбид

DOI: 10.62670/2308-7668.2025.53.3.010

Дереккөз: 53 шығарылым, № 3, 13 қазан 2025 ж.

Басып шығарушы: "Педагогикалық шеберлік орталығы" ЖМ

Құжат түрі: Практикалық мақала

Аннотация

Мақалада когнитивтік дағдыларды, жасанды интеллект технологиялары мен цифрлық құралдарды интеграциялауға баса назар аудара отырып, көптілді сыныптарда пәндік-тілдік интеграцияланған оқыту (CLIL) тәсілін енгізу қарастырылады. Қазіргі заманғы білім беру жағдайында CLIL тәсілі шет тілінде пәндік білім берумен шектелмей, оқушылардың көптілді және көпмәдениетті құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал етеді. Жасанды интеллект технологиялары мен цифрлық ресурстарды қолдану мұғалімдерді жеке оқу стильдерін ескеруге, білім беру процесін саралауды қамтамасыз етуге және жоғары деңгейлі ойлау дағдыларын – сыни ойлау, креативтілік және проблемаларды шешу дағдыларын дамытуына мүмкіндік береді. Сонымен қатар интеллектуалдық және интерактивті құралдарды қолдану оқушылардың эмоционалдық қатысу белсенділігі мен оқуға ынтасын арттыруға ықпал етеді.
 

Түйін сөздер: көптілді білім беру, CLIL, жасанды интеллект, цифрлық құралдар, Smart Notebooks

 

Әдебиеттер

1. Hanesová, D. (2014). Development of critical and creative thinking skills in CLIL. Journal of
Language and Cultural Education, 2(2), pp. 33–51.
2. Coyle, D., Hood, P. y Marsh, D. (2010). Content and Language Integrated Learning. Cambridge University Press.
3. Swartz, R., Costa, A., Beyer, B., Reagan, R., & Kallick, B. (2013) Thinking-Based Learning.
Promoting quality student achievement in the 21st century. New York: Teachers College Press.
Columbia University.
4. Marcarelli, K. (2010). Teaching Science with Interactive Notebooks. Corwin Press.
5. Bravo-Torija, B., Embid, B., Gil Quilez, MJ. y Martínez Peña, B. (2016). How, when and why? An analysis of primary students’ science questions. 11º International Conference ERIDOB, Suecia.
6. Bravo-Torija, B., Carcelén, N., Embid, B., Gil-Quilez, MJ. y Martínez Peña, B. (2016). El reto
actual del bilingüismo en Educación Primaria. ¿Cómo conseguir que los alumnos aprendan ciencias y aprendan inglés? Campo Abierto. Revista de Educación, 35(1), pp. 173–187.
7. Embid, B. (2018). Asesoramiento en innovación educativa: El caso de los Cuadernos Inteligentes. Revista Digital de Educación y Formación del Profesorado, 15, pp. 264–272.