2025 №3 / Жасанды интеллектінің көмегімен мектептің мүмкіндіктерін кеңейту: бейімделген оқыту платформалары арқылы білім беруді түрлендіру
Жасанды интеллектінің көмегімен мектептің мүмкіндіктерін кеңейту: бейімделген оқыту платформалары арқылы білім беруді түрлендіру
Автор: Эрик К. К. Ченг
DOI: 10.62670/2308-7668.2025.53.3.002
Дереккөз: 53 шығарылым, № 3, 13 қазан 2025 ж.
Басып шығарушы: "Педагогикалық шеберлік орталығы" ЖМ
Құжат түрі: Зерттеу мақаласы
Аннотация
Цифрландыру әлемнің барлық мектептері үшін жаңа мүмкіндіктер мен сын-талаптар ұсына отырып білім беру саласына тың өзгерістер енгізіп түрлендіруде. Мұндай өзгерістер енгізуде бейімделген және аралас оқу орталарын қолдау үшін жасанды интеллектіні (ЖИ) оқытуды басқару жүйелерімен (LMS) интеграциялау маңызды орын алады. Бұл мақалада «Төңкерілген сынып» және «Бейімделген оқыту» модульдерін қамтитын және жасанды интеллектіге негізделген оқытуды басқарудың инновациялық LMS жүйесі ұсынылған. Бұл білім алушылардың негізгі тұжырымдамаларды өз бетінше игеруіне, ал оқытушылардың нақты уақыт тәртібінде диагностикалық деректерді алуына мүмкіндік береді. Рекуррентті нейрожелі (RNN) және ұзақ мерзімді қысқа жады (LSTM) алгоритмдері сияқты озық жасанды интеллект технологияларын пайдалану арқылы платформа оқушылардың үлгерімін динамикалық түрде бағалайды, оқу іс-әрекеттерін дербестендіреді және нәтижелерді жақсарту үшін оқыту тәсілдерін оңтайландырады. Цифрлық көшбасшылықтың, кәсіби дамудың және функционалдық үйлесімділіктің маңыздылығын атап көрсете отырып, бұл зерттеу инклюзивті, инновациялық және болашаққа дайын білім беру экожүйелерін қалыптастыру үшін жасанды интеллектіге негізделген LMS платформаларын табысты енгізудің практикалық тәсілдерін ұсынады.
Түйін сөздер: жасанды интеллектіге негізделген оқыту платформалары, бейімделген оқыту, білім берудегі цифрлық трансформация, дербестендірілген білім беру технологиялары, мектептердегі цифрлық көшбасшылық
Әдебиеттер
1. Altaleb, H., Mouti, S., & Beegom, S. (2023). Enhancing College Education: An AI-driven
Adaptive Learning Platform (ALP) for Customised Course Experiences. 2023 9th International Conference on Optimisation and Applications (ICOA), 1–5. https://doi.org/10.1109/ICOA58279.2023.10308834
2. Soto Setzke, D., Riasanow, T., Böhm, M., & Krcmar, H. (2021). Pathways to digital service innovation: The role of digital transformation strategies in established organisations. Information Systems Frontiers, 23(5), 1343–1360.
3. Qu, M. (2025). Future of Language Learning: Unveiling the Power of AI-Driven Adaptive
Platforms to Tailor Language Learning Based on Learners’ Needs, Proficiency and Learning Styles. European Journal of Education, 60(2), e70116.
4. Kovacevic, M., Dagen, T., & Rajter, M. (2025). Leading AI-Driven Student Engagement: The
Role of Digital Leadership in Higher Education. Education Sciences, 15(6), 775. https://doi.
org/10.3390/educsci15060775
5. Cheng, E. C. K., & Wang, T. (2023). Leading digital transformation and eliminating barriers for teachers to incorporate artificial intelligence in basic education in Hong Kong. Computers and Education: Artificial Intelligence, 5, Article 100171. https://doi.org/10.1016/j.caeai.2023.100171
6. Shi, Lei. (2025). The Integration of Advanced AI-Enabled Emotion Detection and Adaptive Learning Systems for Improved Emotional Regulation. Journal of Educational Computing Research 63(5), 173–201. doi:10.1177/07356331241296890.
7. Singh, B., Kaunert, C., Lal, S., & Arora, M. K. (2025). Enhancing AI-Augmented Classrooms: Teacher-Centric Integration of Intelligent Tutoring Systems and Adaptive Learning Environments. IGI Global.
8. Balanskat, A., Blamire, R., & Kefala, S. (2006). The ICT impact report: A review of studies of ICT impact on schools in Europe. European Schoolnet. Retrieved from https://oei.org.ar/ibertic/evaluacion/sites/default/files/biblioteca/31_theict_impact_report_in_europe.pdf
9. Srivastava, S. C., & Shainesh, G. (2015). Bridging the service divide through digital service innovations: Evidence from Indian healthcare service providers. MIS Quarterly, 39(1), 245–267.
10. Timotheou, M., et al. (2023). Digital leadership and its impact on educational transformation. Educational Management Administration & Leadership, 51(2), 234–252.
Adaptive Learning Platform (ALP) for Customised Course Experiences. 2023 9th International Conference on Optimisation and Applications (ICOA), 1–5. https://doi.org/10.1109/ICOA58279.2023.10308834
2. Soto Setzke, D., Riasanow, T., Böhm, M., & Krcmar, H. (2021). Pathways to digital service innovation: The role of digital transformation strategies in established organisations. Information Systems Frontiers, 23(5), 1343–1360.
3. Qu, M. (2025). Future of Language Learning: Unveiling the Power of AI-Driven Adaptive
Platforms to Tailor Language Learning Based on Learners’ Needs, Proficiency and Learning Styles. European Journal of Education, 60(2), e70116.
4. Kovacevic, M., Dagen, T., & Rajter, M. (2025). Leading AI-Driven Student Engagement: The
Role of Digital Leadership in Higher Education. Education Sciences, 15(6), 775. https://doi.
org/10.3390/educsci15060775
5. Cheng, E. C. K., & Wang, T. (2023). Leading digital transformation and eliminating barriers for teachers to incorporate artificial intelligence in basic education in Hong Kong. Computers and Education: Artificial Intelligence, 5, Article 100171. https://doi.org/10.1016/j.caeai.2023.100171
6. Shi, Lei. (2025). The Integration of Advanced AI-Enabled Emotion Detection and Adaptive Learning Systems for Improved Emotional Regulation. Journal of Educational Computing Research 63(5), 173–201. doi:10.1177/07356331241296890.
7. Singh, B., Kaunert, C., Lal, S., & Arora, M. K. (2025). Enhancing AI-Augmented Classrooms: Teacher-Centric Integration of Intelligent Tutoring Systems and Adaptive Learning Environments. IGI Global.
8. Balanskat, A., Blamire, R., & Kefala, S. (2006). The ICT impact report: A review of studies of ICT impact on schools in Europe. European Schoolnet. Retrieved from https://oei.org.ar/ibertic/evaluacion/sites/default/files/biblioteca/31_theict_impact_report_in_europe.pdf
9. Srivastava, S. C., & Shainesh, G. (2015). Bridging the service divide through digital service innovations: Evidence from Indian healthcare service providers. MIS Quarterly, 39(1), 245–267.
10. Timotheou, M., et al. (2023). Digital leadership and its impact on educational transformation. Educational Management Administration & Leadership, 51(2), 234–252.