2025 №2 / Мұғалімдерді бастапқы даярлау оқу бағдарламасында ауыл мектептеріне назар аударудың маңыздылығы

Мұғалімдерді бастапқы даярлау оқу бағдарламасында ауыл мектептеріне назар аударудың маңыздылығы

Авторлары: Нурия Каррет-Марин, Розер Буа Томас

DOI:  10.62670/2308-7668.2025.52.2.004

Дереккөз: 52 шығарылым, № 2, 15 маусым 2025 ж.

Басып шығарушы: "Педагогикалық шеберлік орталығы" ЖМ

Құжат түрі: Зерттеу мақаласы

Аннотация

Ұсынылған нәтижелер зерттеу жобасының құрамдас бөлігі болып табылады, жобаның мақсаты – Каталония университеті педагогикалық факультет студенттерінің ауылдық мекендерде орналасқан мектептер педагогикалық мамандықтар бойынша оқу бағдарламаларында қалай қарастырылатыны туралы түсініктерін сипаттау. Испанияда ауыл мектептері үшін арнайы мұғалімдер даярлау бастапқы дайындық бағдарламаларында мүлдем қарастырылмаған. Қандай материалдар оқытылатыны және студенттердің бұл білімді өзінің кәсіби дайындығына кіріктіруге ұмтылысы туралы нақты деректер жинақталуы қажет. Студенттер арасында репрезентативті сауалнама жүргізілді, сонымен қатар бітіруші түлектерден, тәжірибелі мұғалімдер мен университет профессорларынан сұхбат алынды. Бұл мақалада бірқатар нәтижелер бойынша назар аударуды қажет ететін аспектілерді қамтитын рефлексиялық түйіндеме ұсынылған. Қорытынды тұжырымдар ауыл мектептерін бастапқы дайындық бағдарламасына енгізу қажеттілігін және оқу жоспарларына енгізілуі тиіс элементтерді қамтиды.
 

Түйін сөздер: бастапқы дайындық, ауылдық жерлердегі мектептер, оқу бағдарламалары, мұғалімдер

 

Әдебиеттер

 
1. Royal Decree, 29 de septiembre de 2021, n. 233. https://www.boe.es/eli/es/rd/2021/09/28/822
2. Santamaría, R. (2020). La escuela rural. Dins A. Blanco; A. Chueca, J.A. López-Ruiz & S. Mora (Coord). Informe España 2020. (pp.220–292). Universidad Pontificia Comillas.
3. Abós Olivares, P., Boix Tomàs, R., Domingo Peñafiel, L., Lorenzo Lacruz, J., & Rubio Terrado, P. (2021). El reto de la escuela rural: Hacer visible lo invisible (Vol. 54). Graó.
4. Blanco, A.; Chueca, A., Lopez-Ruíz, A., & Mora, S. (2020) (Coord). Informe España 2020. Cátedra José María Martín Patino de la Cultura del Encuentro. Universidad Pontificia Comillas.
5. Boix, R. (2023). Formación inicial del docente y planificación en el aula multigrado. Revista Teias, 24(72), 386-393. https://doi.org/10.12957/teias.2023.70623
6. Champollion, P. (2018). Inégalités d’orientation et territorialité: l’exemple de l’école rurale montagnarde. Cnesco.
7. Carrete-Marín, N., Boix, R., & Buscà, F. (2024). Analysis of the Contribution of Rural Schools to the Territorial Dimension from the Teachers’ Perspective. Revista de Investigación Educativa, 42, 311-329. https://doi.org/10.6018/rie.559011
8. Bustos, A. (2014). La didáctica multigrado y las aulas rurales: perspectivas y datos para su análisis. Innovación Educativa, 24, 119-131.https://doi.org/10.15304/ie.24.1994
9. Cornish, L., & Taole, M. J. (2021). Perspectives on multigrade teaching: Research and practice in South Africa and Australia. Springer.
10. Universitat de Barcelona (2019) Codi Ètic d’integritat i bones pràctiques de la Universtiat de Barcelona.Edicions de la Universitat de Barcelona. https://hdl.handle.net/2445/219429
11. Monge López, C., Garcia Prieto, F.J, & Gómez Hernández, P. (2022) La escuela rural en la formación inicial del profesorado de Educación Infantil y Primaria: un campo por explorar. Profesorado. Revista de Currículum y Formación del Profesorado. Vol. 26, n. 2.