2025 №2 / Шығармашылық және интеллект: скрайбинг ауыл мектептері оқушыларының оқуын қалай өзгертеді

Шығармашылық және интеллект: скрайбинг ауыл мектептері оқушыларының оқуын қалай өзгертеді

Автор: Иванец Наталья Михайловна, Щербакова Флорида Павловна

DOI:  10.62670/2308-7668.2025.52.2.009

Дереккөз: 52 шығарылым, № 2, 15 маусым 2025 ж.

Басып шығарушы: "Педагогикалық шеберлік орталығы" ЖМ

Құжат түрі: Практикалық мақала

Аннотация

Мақалада скрайбингтің сыни ойлауды, шығармашылықты және коммуникативті дағдыларды дамыта отырып, ауыл мектептерінің білім беру процесінде негізгі құрал бола алатындығы қарастырылады. Мұғалімдерге арналған практикалық ұсыныстарға және орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында «Скрайбинг» техникасын табысты енгізу мысалдарына ерекше назар аударылды.
 

Түйін сөздер: ауыл мектебі, шығармашылық, скрайбинг, визуализация

 

Әдебиеттер

1. Yastrebtseva E.N. 33 soveta po primeneniyu v biblioteke interneta. [33 tips for using the Internet in the library]. – М.: Bibliomir, 2015. [Electronic resource]. URL: http://www.bibliomir.com/. [in Russian].
2. Fedosova O.A., Sokolina E.N. O znachenii vizualizatsii uchebnoi informatsii [On the importance of visualising educational information] / Problems of pedagogy. – 2018. – № 3. [in Russian].
3. Ustinova L.Yu. Skraibing na urokakh literatury: sozdanie visual’nogo konspekta. [Scribing in literature classes: creating visual notes]. [Electronic resource]. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/skraybing-na-urokah-literatury-sozdanie-vizualnogo-konspekta?utm_source=chatgpt.com. [in Russian].
4. Zheltukhina M.R., Ponomarenko E.B. Skraibing kak sredstvo interaktivnoi vizual’noi kommunikatsii / Problemy sovremennogo pedagogicheskogo obrazovaniya [Scribing as a means of interactive visual communication / Problems of modern pedagogical education]. – 2021. – №71-74. – P. 95–100. [in Russian].
5. Likhodeenko I.V., Zheleznikova T.A., Osadchuk E.E. Skraibing kak instrument visualizatsii myshleniya [Scribing as a tool for visualising thinking]. [Electronic resource]. –URL:https://amgpgu.ru/upload/iblock/8ff/likhodeenko_i_v_zheleznikova_t_a_osadchuk_e_e_skraybing_kak_instrument_vizualizatsii_myshleniya.pdf. [in Russian].
6. Makarova E. P. Skraibing i ego ispol’zovanie v obrazovatel’nom protsesse [Scribing and its use in the educational process] / Scientific electronic journal “Matrix of Scientific Knowledge”. – P. 391. [in Russian].
7. Chto takoe skraibing i zachem on nuzhen [What is scribing and why is it needed?]. [Electronic resource]. – URL: https://www.mango-office.ru/journal/glossary/skraybing/?sphrase_id=1047434. [in Russian].
8. Kutepova L.I., Smirnova Zh.V., Komleva V.Sh. Stryapikhina A.A. Skraibing kak technologiya vizualizatsii obrazovatel’nogo protsessa [Scribing as a technology for visualising the educational process]. [Electronic resource]. – URL: https://cyberleninka.ru/article/n/skraybing-kak-tehnologiya-vizualizatsii-obrazovatelnogo-protsessa. [in Russian].
9. Michailova G.A., Pinskaya M.A. Praktiki, menyayuschie predstavleniya uchitelei: IKT na urokakh [Practices that change teachers’ perceptions: ICT in the classroom] / Psychological Science and Education. – no. 27 (6). – P. 5–17. [in Russian].
10. Arzaga, J. (2023). Sketchnoting: A Pedagogical Tool in the Delivery of Printed Modular Distance Learning. American Journal of Multidisciplinary Research and Innovation, 2(3), 77–82. https://doi.org/10.54536/ajmri.v2i3.1625.