2024 №4 / Педагогикалық зерттеу мұғалім хал-ахуалының факторы ретінде

Педагогикалық зерттеу мұғалім хал-ахуалының факторы ретінде

Авторлары: Әблезов Марс Сапарұлы, Қайырова Дидар Төлемісқызы

DOI: 10.62670/2308-7668.2024.50.4.007

Дереккөз: 50 шығарылым, № 4, 05 қаңтар 2025 ж. ж.

Басып шығарушы: "Педагогикалық шеберлік орталығы" ЖМ

Құжат түрі: Зерттеу мақаласы

Аннотация

Қазіргі кезде педагогтің кәсіби хал-ахуалы тақырыбының өзектілігі артып келеді. Кәсіби хал-ахуал өз жұмысына қанағаттану, зерттеу қызметіне белсенді қатысу, тұлға ретіндегі мән-маңызы мен жетістіктері, сондай-ақ стресс деңгейі мен эмоционалдық тұрақтылық сияқты аспектілерді қамтиды. Мақалада педагогтің зерттеу қызметі оның кәсіби хал-ахуалына қалай ықпал ететіні
қарастырылады. Қазіргі кезде педагогтер үшін қолайлы ортаны қалыптастыру және қолдау кез келген білім беру ұйымы үшін маңызды міндет болып табылады.
 

Түйін сөздер: кәсіби хал-ахуал, тұлғалық қанағаттану, эмоционалдық тұрақтылық, хал-ахуал факторлары

 

Әдебиеттер

 
1. Rean A.A., Stavtsev A.A., Kuz’min R.G. Psikhologicheskoe blagopoluchie i professional’noe vygoranie v kontekste spetscifiki professional’noi deyatel’nosti pedagoga [Rean A.A., Stavtsev A.A., Kuzmin R.G.] Psychological well-being and professional burnout in the context of the specifics of a teacher’s professional activity // The Almanac Institute of Special Education. Almanac № 55, 2024. [Electronic resource]. – URL:https://alldef.ru/ru/articles/almanac-55/psychologicalwell-being-and-professional-burnout-in-the-context-of-thespecifics-of-a-teacher’s-professional-activity [in Russian].
2. Kapnina E.N. Psikhologicheskoe blagopoluchie pedagogov kak predmet psikhologicheskikh issledovani [Kapnina E.N. Psychological well-being of teachers as a subject of psychological research] – Text: direct // Young scholar. – 2024. – № 13 (512). – P. 53–55. [Electronic resource]. – URL: https://moluch.ru/archive/512/112309/ [in Russian].
3. Solovova O.A. Rol’ pedagogicheskogo issledovaniya v razvitii obrazovatel’nogo protcessa. Vestnik obrazovatel’nykh technologi. [Solovova O.A. The role of pedagogical research in
the development of educational process. Bulletin of educational technologies]. – 2019. – 3 (27). – P. 64–70 [in Russian].
4. Maslova N.V. Issledovatel’skaya deyatel’nost’ uchitelya kak factor povysheniya ego professional’nogo blagopoluchiya. Obrazovanie i nauka. [Maslova N.V. Teacher’s research activity as a factor of improving professional well-being. Education and Science]. – 2015. – 6 (118). – P. 100–112 [in Russian].
5. Kolesnikova S.V. Professional’noe vygoranie i sposoby ego predotvrascheniya u pedagogov. Zhurnal psikhologii. [Kolesnikova S.V. Professional burnout and ways of its prevention
among teachers. Journal of Psychology.] – 2017. – 42 (3). – P.23–35 [in Russian].
6. Benashvili L.I. Psikhologiya professional’nogo blagopoluchiya pedagoga [Benashvili L.I. Psychology of teacher’s professional well-being]. –М.: Education, 2016. – P. 112 [in Russian].
7. Akunov Yu.I. Pedagogicheskoe issledovanie kak osnova professional’nogo rosta uchitelya. Voprosy pedagogiki [Akunov Y.I. Pedagogical research as a basis for teacher’s professional growth. Issues of pedagogy]. – 2013. – 5 (15). – P. 55–63 [in Russian].
8. Lukin V.I., & Trushin I.N. Innovatsionnyie metody v pedagogicheskikh issledovaniyakh [Lukin V.I., & Trushin I.N. Innovative methods in pedagogical research]. – М.: Russian Academy of Education, 2018. – P. 125 [in Russian].
9. Solovyev V.A. Pedagogicheskie issledovaniya: novyie gorizonty dlya uchitelya. Voprosy obrazovatel’noi nauki. [Solovyov V.A. Pedagogical research: new horizons for the
teacher. Issues of educational science]. – 2014. – 2 (2). – P. 15–27 [in Russian].