2024 №4 / Педагогикалық зерттеу мұғалім хал-ахуалының факторы ретінде
Педагогикалық зерттеу мұғалім хал-ахуалының факторы ретінде
Авторлары: Әблезов Марс Сапарұлы, Қайырова Дидар Төлемісқызы
DOI: 10.62670/2308-7668.2024.50.4.007
Дереккөз: 50 шығарылым, № 4, 05 қаңтар 2025 ж. ж.
Басып шығарушы: "Педагогикалық шеберлік орталығы" ЖМ
Құжат түрі: Зерттеу мақаласы
Аннотация
Қазіргі кезде педагогтің кәсіби хал-ахуалы тақырыбының өзектілігі артып келеді. Кәсіби хал-ахуал өз жұмысына қанағаттану, зерттеу қызметіне белсенді қатысу, тұлға ретіндегі мән-маңызы мен жетістіктері, сондай-ақ стресс деңгейі мен эмоционалдық тұрақтылық сияқты аспектілерді қамтиды. Мақалада педагогтің зерттеу қызметі оның кәсіби хал-ахуалына қалай ықпал ететіні
қарастырылады. Қазіргі кезде педагогтер үшін қолайлы ортаны қалыптастыру және қолдау кез келген білім беру ұйымы үшін маңызды міндет болып табылады.
қарастырылады. Қазіргі кезде педагогтер үшін қолайлы ортаны қалыптастыру және қолдау кез келген білім беру ұйымы үшін маңызды міндет болып табылады.
Түйін сөздер: кәсіби хал-ахуал, тұлғалық қанағаттану, эмоционалдық тұрақтылық, хал-ахуал факторлары
Әдебиеттер
1. Rean A.A., Stavtsev A.A., Kuz’min R.G. Psikhologicheskoe blagopoluchie i professional’noe vygoranie v kontekste spetscifiki professional’noi deyatel’nosti pedagoga [Rean A.A., Stavtsev A.A., Kuzmin R.G.] Psychological well-being and professional burnout in the context of the specifics of a teacher’s professional activity // The Almanac Institute of Special Education. Almanac № 55, 2024. [Electronic resource]. – URL:https://alldef.ru/ru/articles/almanac-55/psychologicalwell-being-and-professional-burnout-in-the-context-of-thespecifics-of-a-teacher’s-professional-activity [in Russian].
2. Kapnina E.N. Psikhologicheskoe blagopoluchie pedagogov kak predmet psikhologicheskikh issledovani [Kapnina E.N. Psychological well-being of teachers as a subject of psychological research] – Text: direct // Young scholar. – 2024. – № 13 (512). – P. 53–55. [Electronic resource]. – URL: https://moluch.ru/archive/512/112309/ [in Russian].
3. Solovova O.A. Rol’ pedagogicheskogo issledovaniya v razvitii obrazovatel’nogo protcessa. Vestnik obrazovatel’nykh technologi. [Solovova O.A. The role of pedagogical research in
the development of educational process. Bulletin of educational technologies]. – 2019. – 3 (27). – P. 64–70 [in Russian].
4. Maslova N.V. Issledovatel’skaya deyatel’nost’ uchitelya kak factor povysheniya ego professional’nogo blagopoluchiya. Obrazovanie i nauka. [Maslova N.V. Teacher’s research activity as a factor of improving professional well-being. Education and Science]. – 2015. – 6 (118). – P. 100–112 [in Russian].
5. Kolesnikova S.V. Professional’noe vygoranie i sposoby ego predotvrascheniya u pedagogov. Zhurnal psikhologii. [Kolesnikova S.V. Professional burnout and ways of its prevention
among teachers. Journal of Psychology.] – 2017. – 42 (3). – P.23–35 [in Russian].
6. Benashvili L.I. Psikhologiya professional’nogo blagopoluchiya pedagoga [Benashvili L.I. Psychology of teacher’s professional well-being]. –М.: Education, 2016. – P. 112 [in Russian].
7. Akunov Yu.I. Pedagogicheskoe issledovanie kak osnova professional’nogo rosta uchitelya. Voprosy pedagogiki [Akunov Y.I. Pedagogical research as a basis for teacher’s professional growth. Issues of pedagogy]. – 2013. – 5 (15). – P. 55–63 [in Russian].
8. Lukin V.I., & Trushin I.N. Innovatsionnyie metody v pedagogicheskikh issledovaniyakh [Lukin V.I., & Trushin I.N. Innovative methods in pedagogical research]. – М.: Russian Academy of Education, 2018. – P. 125 [in Russian].
9. Solovyev V.A. Pedagogicheskie issledovaniya: novyie gorizonty dlya uchitelya. Voprosy obrazovatel’noi nauki. [Solovyov V.A. Pedagogical research: new horizons for the
teacher. Issues of educational science]. – 2014. – 2 (2). – P. 15–27 [in Russian].
2. Kapnina E.N. Psikhologicheskoe blagopoluchie pedagogov kak predmet psikhologicheskikh issledovani [Kapnina E.N. Psychological well-being of teachers as a subject of psychological research] – Text: direct // Young scholar. – 2024. – № 13 (512). – P. 53–55. [Electronic resource]. – URL: https://moluch.ru/archive/512/112309/ [in Russian].
3. Solovova O.A. Rol’ pedagogicheskogo issledovaniya v razvitii obrazovatel’nogo protcessa. Vestnik obrazovatel’nykh technologi. [Solovova O.A. The role of pedagogical research in
the development of educational process. Bulletin of educational technologies]. – 2019. – 3 (27). – P. 64–70 [in Russian].
4. Maslova N.V. Issledovatel’skaya deyatel’nost’ uchitelya kak factor povysheniya ego professional’nogo blagopoluchiya. Obrazovanie i nauka. [Maslova N.V. Teacher’s research activity as a factor of improving professional well-being. Education and Science]. – 2015. – 6 (118). – P. 100–112 [in Russian].
5. Kolesnikova S.V. Professional’noe vygoranie i sposoby ego predotvrascheniya u pedagogov. Zhurnal psikhologii. [Kolesnikova S.V. Professional burnout and ways of its prevention
among teachers. Journal of Psychology.] – 2017. – 42 (3). – P.23–35 [in Russian].
6. Benashvili L.I. Psikhologiya professional’nogo blagopoluchiya pedagoga [Benashvili L.I. Psychology of teacher’s professional well-being]. –М.: Education, 2016. – P. 112 [in Russian].
7. Akunov Yu.I. Pedagogicheskoe issledovanie kak osnova professional’nogo rosta uchitelya. Voprosy pedagogiki [Akunov Y.I. Pedagogical research as a basis for teacher’s professional growth. Issues of pedagogy]. – 2013. – 5 (15). – P. 55–63 [in Russian].
8. Lukin V.I., & Trushin I.N. Innovatsionnyie metody v pedagogicheskikh issledovaniyakh [Lukin V.I., & Trushin I.N. Innovative methods in pedagogical research]. – М.: Russian Academy of Education, 2018. – P. 125 [in Russian].
9. Solovyev V.A. Pedagogicheskie issledovaniya: novyie gorizonty dlya uchitelya. Voprosy obrazovatel’noi nauki. [Solovyov V.A. Pedagogical research: new horizons for the
teacher. Issues of educational science]. – 2014. – 2 (2). – P. 15–27 [in Russian].