2024 №2 / ТӘЖІКСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ Білім беру мекемелерінде коммуникация және өзара іс-қимыл дағдыларын қалыптастыру: жаңа міндеттер мен мүмкіндіктер

ТӘЖІКСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ Білім беру мекемелерінде коммуникация және өзара іс-қимыл дағдыларын қалыптастыру: жаңа міндеттер мен мүмкіндіктер

Авторлары:  Каримзода Шавкат Карим

DOI: 10.62670/2308-7668.2024.48.2.002

Дереккөз: 48 шығарылым, № 2, 28 маусым 2024 ж.

Басып шығарушы: "Педагогикалық шеберлік орталығы" ЖМ

Құжат түрі: Аналитикалық мақала

Аннотация

Мақалада Тәжікстан мектептеріндегі білім беру процесінде мұғалімнің оқушылармен коммуникация дағдыларын қалыптастыру және өзара әрекеттесу мәселелері қарастырылады. Оқушылардың табысты оқуы мен тұлғалық дамуындағы педагогикалық коммуникацияның маңыздылығына ерекше назар аударылады. Педагогикалық коммуникацияның теориялық негіздері, соның ішінде мұғалімдердің икемді дағдыларын қалыптастыру мен оның білім беру процесіне әсері талданады. Мұғалімдердің коммуникативті дағдыларын жақсартуға бағытталған кәсіби даму әдістері сипатталады. Тәжікстанның жалпы білім беру мекемелерінде осы әдістерді сәтті қолдану мысалдары келтірілген.

Түйін сөздер: педагогикалық коммуникация, педагогтердің мәдениетаралық құзыреттілігі, оқытудың интерактивті әдістері, Тәжікстандағы білім беру реформалары

 

Әдебиеттер

1. Mirzoeva Z. Kh. (2020). Povyshenie kvalifikatsii pedagogov v usloviyakh reformirovaniya sistemy obrazovaniya Tadjikistana [Mirzoeva Z. Kh. (2020). Professional development of teachers in the conditions of reforming the education system of Tajikistan] // Vestnik pedagogiki [Bulletin of Pedagogy], 4 (1). – 34–45 p. [in Russian].
2. Davlatova M. S. Kul’turnyie aspekty pedagogicheskoi kommunikatsii v Tadjikistane [Davlatova M. S. Cultural Aspects of Pedagogical Communication in Tajikistan]. – Dushanbe: Irfon, 2021. [in Russian].
3. Nazarov F. A. Interaktivnyie metody obucheniya v obrazovatel’nykh uchrezhdeniyakh Tadjikistana [Nazarov F. A. Interactive teaching methods in educational institutions of Tajikistan] // Pedagogy and psychology, 2018, 5 (3). – 56–62 p. [in Russian].
4. Isoev R. T. Mezhkul’turnaya kompetentnost’ pedagogov v mnogoyazychnikh klassakh [Isoev R. T. Intercultural competence of educators in multilingual classrooms]. – Dushanbe: Maorif, 2019. [in Russian].
5. Sharipova L. N. Pozitivnyi uchebnyi klimat: printsipy i metody sozdaniya. Obrazovatel’nyie technologii [Sharipova L. N. Positive learning climate: principles and methods of creation. Educational technologies] 2021, 4 (2). – 78–84 p. [in Russian].
6. Rakhimov A. Yu. Verbal’nyie i neverbal’nyie sredstva kommunikatsii v peadgogicheskom obschenii [Rakhimov A. Yu. Verbal and non-verbal means of communication in pedagogical interaction] // Psychology and pedagogy, 2017, 12 (3). – 56–62 p. [in Russian].
7. Hattie J. The black box of tertiary assessment: An impending revolution // Tertiary assessment & higher education student outcomes: Policy, practice & research. – 2009. – Т. 259. – С. 275.