2024 №2 / Алға жасалған маңызды қадам: білім алушылардың икемді дағдыларының дамуына ТжКОББ әсері

Алға жасалған маңызды қадам: білім алушылардың икемді дағдыларының дамуына ТжКОББ әсері

Авторлары:  Сұлтанова Ғалия Еркінқызы

DOI: 10.62670/2308-7668.2024.48.2.009

Дереккөз: 48 шығарылым, № 2, 28 маусым 2024 ж.

Басып шығарушы: "Педагогикалық шеберлік орталығы" ЖМ

Құжат түрі: Шолу мақаласы

Аннотация

Икемді дағдыларды дамыту – заманауи студенттерді оқыту процесінің ажырамас бөлігі. Мақалада «Экономика және кәсіпкерлік негіздерінің базалық білімін қолдану» базалық модулін оқу аясында техникалық және кәсіптік білім беру студенттері арасында икемді дағдыларды дамытудың маңыздылығы баяндалады. Модуль бойынша оқытудың күтілетін нәтижелері ретінде құзыреттіліктерге талдау жүргізілді. Оқыту тәжірибесінде қолданылатын студент дағдыларының даму деңгейін бағалау құралдары ұсынылған.
Бұл зерттеуде автор жобалық оқыту технологиясы арқылы икемді дағдыларды қалыптастыруға, студенттерді сыныптан тыс жұмыстарға белсенді тартуға, шығармашылық, қарым-қатынас пен ынтымақтастықты дамытуға ықпал ететін білім беру ортасын құруға назар аударады.
 

Түйін сөздер: негізгі құзыреттіліктер, жобалау технологиясы, сайма-сай бағалау

 

Әдебиеттер

 
1. Bikkulova, O. Chto takoe hard i soft skills? V chem raznicza? Chto vazhnee? – Moskva: Centr testirovaniya i razvitiya «Gumanitarny`e texnologii». [What are hard and soft skills? What is the difference? What’s more important? [Electronic resource]. – URL: https://asi.ru/news/42308/ (accessed: 26.04.24).
2. Gor`kovaya, O.P., Kozlovskij, N.V., Maty`kina, V.S., Petrov A.V. «Soft skills»: v poiske universal`ny`x traktovok «gibkix» navy`kov sovremenny`x rabotnikov [“Soft skills”: in search of universal interpretations of “flexible” skills of modern workers] // Society. Wednesday. Development. 2019. No. 4 (53). pp. 20–25.
3.Igumnova, O.V. «Zhiznenny`e» i «gibkie» navy`ki obuchayushhixsya: granicy primenimosti ponyatij v pedagogike. [“Life” and “soft” skills of students: boundaries of applicability of concepts in pedagogy] // Theory and practice of scientific research: psychology, pedagogy, economics and management. 2019. No. 4 (8). pp. 25–38.
4. Gosudarstvenny`j obshheobyazatel`ny`j standart texnicheskogo i professional`nogo obrazovaniya, Prilozhenie 5k prikazu Ministra prosveshheniya Respubliki Kazaxstan ot 3 avgusta 2022 goda № 348. [State mandatory standard of technical and vocational education, Appendix 5 to the order of the Minister of Education of the Republic of Kazakhstan dated August 3, 2022 No. 348].
5. Pinskaya, M. A. Formiruyushhee ocenivanie: ocenivanie v klasse: uchebnoe posobie. [Formative assessment: assessment in the classroom: textbook.] – M.: Logos, 2010.
6. Pinskaya, M.A., Mixajlova, A.M. Kompetencii «4K»: formirovanie i ocenka na uroke: Prakticheskie rekomendacii / [“4K” competencies: formation and assessment in the classroom: Practical recommendations]/ M.: Russian Textbook Corporation, 2019. – 76 p.
7. Kichaeva, O. S. Ispol`zovanie proektnoj texnologii razvitiya kriticheskogo my`shleniya na urokax russkogo yazy`ka / O. S. Kichaeva, S. A. Kalinina, O. V. Zotova, R. R. Nikifirova // [Using project technology for the development of critical thinking in Russian language lessons [Text]]// Pedagogy today: problems and solutions: materials of the International. scientific conf. – Chita: Young scientist. – 2017. – P. 91–95. [Electronic resource] – URL: https://moluch.ru/conf/ped/archive/213/12162/ (accessed: 26.04.24).
8.Berezhnova, E. V. Professional`no-pedagogicheskaya kompetentnost` kak kriterij kachestva podgotovki specialista / [Professional and pedagogical competence as a criterion for the quality of specialist training] / E. V. Berezhnova // Ways to improve the quality of training of specialists for the education system: Materials of the Altynsarin pedagogical readings [Text]. – Kostanay, 2006. – pp. 5–9.
9. Vikulina, M. A., Vilkova, L. V. Formiruyushhee ocenivanie kachestva uchebny`x dostizhenij obuchayushhixsya: teoreticheskij aspekt: Monografiya. [Formative assessment of the quality of students’ educational achievements: theoretical aspect: Monograph] [Text]. – N. Novgorod: NGLU, 2017. – 132 p.
10. Zair-Bek, S. I., Mushtavinskaya, I. V. Razvitie kriticheskogo my`shleniya na uroke. [Development of critical thinking in the classroom] [Text]: a manual for teachers. 2nd ed., revised. – M.: Education, 2011. – 223 p.