2024 №2 / ҮЗДІК НӘТИЖЕГЕ ҚАЛАЙ ЖЕТУГЕ БОЛАДЫ. PBL және театрландырылған қойылым арқылы икемді дағдыларды дамыту тәжірибесі
ҮЗДІК НӘТИЖЕГЕ ҚАЛАЙ ЖЕТУГЕ БОЛАДЫ. PBL және театрландырылған қойылым арқылы икемді дағдыларды дамыту тәжірибесі
Авторлары: Туленов Бауржан Алтайұлы, Суендыкова Айнұр Серікбайқызы
DOI: 10.62670/2308-7668.2024.48.2.007
Дереккөз: 48 шығарылым, № 2, 28 маусым 2024 ж.
Басып шығарушы: "Педагогикалық шеберлік орталығы" ЖМ
Құжат түрі: Зерттеу мақаласы
Аннотация
Мақала авторлары оқушылардың икемді дағдыларын қалыптастыруға бағытталған Әлихан Бөкейхан атындағы Binom School мектеп-лицейіндегі оқыту жүйесі туралы әңгімелейді. Сондай-ақ мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының мазмұнына кіретін дағдылар туралы өз бақылауларымен бөліседі.
Белгілі бір икемді дағдыларды дамыту үшін қажетті шарттарға, сондай-ақ PBL форматындағы жиынтық бағалау жобасын енгізуге баса назар аударылады. Кезеңдердің бірі 7 және 9 сыныптар арасында эксперимент жүргізуді қамтыды, нәтижесінде оқушылардың жобаны іске асыруға қатысуының жоғары деңгейі және эксперименттік сыныптардың толық қатысуы атап өтілді.
Түйін сөздер: жобаға бағытталған оқыту, МЖМБС, зерттеу дағдылары, жиынтық бағалау
Әдебиеттер
1. Valerio, A., Sanchez -Puerta, M., Pierre, G., Rajadel, T., and Taborda, S. (2014). STEP Skills Measurement. Snapshot 2014. Washington, DC: World Bank.
2. World Bank. (2014). STEP Skills Measurement. Overview & Initial Results. PPT presentation.
3. Miyamoto, K., Huerta, M., Kubacka, K., Ikesako, H., and Oliveira, E. (2015). Skills for social progress: the power of social and emotional skills. Paris: OECD, OECD Skills Studies, OECD Center for Research and Innovation (CERI) como parte del proyecto Education and Social Progress (ESP).
4. Gaines II, Robert W. Ph.D., Mohammed, Meca B. Ph.D. (2013) “Soft Skills Development in K-12 Education: Research Brief” GLSI: Strong Leaders Transform Lives.
5. Cooper, R., Murphy, E. (2021) Project Based Learning: Real Questions. Real Answers. How to Unpack PBL and Inquiry. Times 10 publications.
6. Lonka K. “Finskoe obrazovanie: razvitie kompetentsii buduschego” [Lonka K. Finnish education: developing future competences], Moscow, MPGU, 2021, 288 p. [in Russian].
7. Larmer, J., Mergendoller, J., & Boss, S. (2015). Setting the standard for project based learning. A proven approach to rigorous classroom instruction. Alexandria, VA, USA: ASCD.