2025 №3 / Мұғалімдерді, мектептерді және зерттеуді дамыту – болашаққа дайындық

Мұғалімдерді, мектептерді және зерттеуді дамыту – болашаққа дайындық

Автор: Коллин МакЛафлин

DOI: 10.62670/2308-7668.2025.53.3.005

Дереккөз: 53 шығарылым, № 3, 13 қазан 2025 ж.

Басып шығарушы: "Педагогикалық шеберлік орталығы" ЖМ

Құжат түрі: Зерттеу мақаласы

Аннотация

Мұғалімдерді даярлау және үздіксіз кәсіби дамыту педагогтерді ынталандыру мен оқыту сапасын жақсартудағы маңызды факторлар болып табылады. Мақалада кең ауқымды халықаралық зерттеулердің негізінде белсенді қатысуды, бірлескен оқуды, оқыту тәжірибесі мен оқушылардың оқу нәтижелерінің тығыз байланысын қамтитын табысты кәсіби дамудың сипаттамалары қарастырылады. Тәжірибе жүзінде іске асырудағы сын-талаптар және табысқа жетуге ықпал ететін жүйелік факторлар айқындалады. Бұл тұжырымдар Іс-әрекеттегі зерттеу мен тәлімгерлікті, сондай-ақ қала және ауыл мектептерінің арасындағы ынтымақтастықты қамтитын үш жылдық бастама – Қазақстандағы NIS/SHARE бағдарламасын әзірлеуге негіз болды. Алғашқы нәтижелер зерттеулерге негізделген және оқыту контекстері ескерілетін тәсілдер арқылы мұғалімдерді оқытудағы және мектепте білім беру сапасын жақсартудағы айтарлықтай жетістіктерді көрсетеді.
 

Түйін сөздер: мұғалімдерді даярлау, үздіксіз кәсіби даму, NIS/SHARE бағдарламасы

 

Әдебиеттер

1. Alton-Lee, A. (2015), “The Use of Evidence to Improve Education and Serve the Public Good: New Zealand’s Best Evidence Synthesis Programme”, International Teacher Education: Promising Pedagogies (Part C) (Advances in Research on Teaching, Vol. 22C), Emerald Group Publishing
Limited, Leeds, pp. 313–339. https://doi.org/10.1108/S1479-368720150000022017
2. Darling-Hammond, L., Hyler, M. E., Gardner, M. (2017). Effective Teacher Professional Development. Palo Alto, CA: Learning Policy Institute. https://learningpolicyinstitute.org/product/teacher-prof-dev.
3. Schleicher, A. (2016), Teaching Excellence through Professional Learning and Policy Reform: Lessons from Around the World, International Summit on the Teaching Profession, OECD Publishing, Paris. ISBN 978-92-64-25205-9 http://dx.doi.org/10.1787/9789264252059-en
4. OECD (2019), TALIS Starting Strong 2018 Technical Report, TALIS, OECD Publishing, Paris, https://doi.org/10.1787/0921466e-en
5. OECD (2021), Teachers Getting the Best out of Their Students: From Primary to Upper Secondary Education, TALIS, OECD Publishing, Paris, https://doi.org/10.1787/5bc5cd4e-en
6. Cordingley, P. (2015) The contribution of research to teachers’ professional learning and development. Oxford Review of Education, 2015. Vol. 41, No. 2, pp. 234–252, http://dx.doi.org/10.1080/03054985.2015.1020105
7. Cordingley, P., Higgins, S., Greany, T., Buckler, N., Coles-Jordan, D., Crisp, B., Saunders, L., Coe, R. Developing Great Teaching: Lessons from the international reviews into effective professional development. Teacher Development Trust, 2015.