2025 №1 / Университет бағдарламаларын әзірлеудегі командалық жұмыс: GENKEI English бағдарламасы тәжірибесінен
Университет бағдарламаларын
әзірлеудегі командалық жұмыс: GENKEI English бағдарламасы тәжірибесінен
Авторлары: Нэйт Олсон
DOI: 10.62670/2308-7668.2025.51.1.001
Дереккөз: 51 шығарылым, № 1, 07 сәуір 2025 ж.
Басып шығарушы: "Педагогикалық шеберлік орталығы" ЖМ
Құжат түрі: Зерттеу мақаласы
Аннотация
Бұл зерттеуде Жапониядағы Тойо Гакуен Университетіндегі
GENKEI ағылшын тілі бағдарламасын жағдаяттық зерттеу арқылы білім беру бағдарламасын жүзеге асырудағы командалық жұмыс мәселелері зерделенеді. Практикалық қоғамдастықтар мен бөлінген көшбасшылық тұжырымдамаларына сүйене отырып, командадағы қарым-қатынас, қолдау жүйелері және рөлдерді бөлу бағдарламаның табысты жүзеге асырылуына қалай ықпал ететіні талданады. GENKEI бағдарламасын әзірлеу және іске асыру процесін зерделеу бағдарламаны тиімді басқару команданың құрылымдалған, бірақ икемді жұмысын, сенімді қарым-қатынас
инфрақұрылымын және нақты шешім қабылдау ережелерін қажет ететінін көрсетті. Зерттеуде жұмыс жүктемесі мен әкімшілік үйлестірудегі негізгі проблемалар қарастырылып, бағдарламаны командалық негізде жүзеге асыруға арналған тәжірибелік ақпарат ұсынылады. Мақала команданы алдын ала ойластырып, жүйелі ұйымдастыру жоғары білім беру жүйесінде маңызды білім беру нәтижелеріне қалай ықпал ететінін қарастыруға мүмкіндік береді.
GENKEI ағылшын тілі бағдарламасын жағдаяттық зерттеу арқылы білім беру бағдарламасын жүзеге асырудағы командалық жұмыс мәселелері зерделенеді. Практикалық қоғамдастықтар мен бөлінген көшбасшылық тұжырымдамаларына сүйене отырып, командадағы қарым-қатынас, қолдау жүйелері және рөлдерді бөлу бағдарламаның табысты жүзеге асырылуына қалай ықпал ететіні талданады. GENKEI бағдарламасын әзірлеу және іске асыру процесін зерделеу бағдарламаны тиімді басқару команданың құрылымдалған, бірақ икемді жұмысын, сенімді қарым-қатынас
инфрақұрылымын және нақты шешім қабылдау ережелерін қажет ететінін көрсетті. Зерттеуде жұмыс жүктемесі мен әкімшілік үйлестірудегі негізгі проблемалар қарастырылып, бағдарламаны командалық негізде жүзеге асыруға арналған тәжірибелік ақпарат ұсынылады. Мақала команданы алдын ала ойластырып, жүйелі ұйымдастыру жоғары білім беру жүйесінде маңызды білім беру нәтижелеріне қалай ықпал ететінін қарастыруға мүмкіндік береді.
Түйін сөздер: практикалық қоғамдастықтар, жоғары білім беру, білім беру бағдарламаларын жүзеге асыру, оқу бағдарламаларын командалық негізде әзірлеу, бөлінген көшбасшылық
Әдебиеттер
1. Nakadome, T. (2012). Curriculum management in universities: Theory and practice. Tokyo: Toshindo.
2. Lave, J., & Wenger, E. (1991). Situated learning: Legitimate peripheral participation. Cambridge University Press.
3. Cox, Andrew M. (2005). What are communities of practice? A comparative review of four seminal works. Journal of Information Science, 31(6), 527–540.
4. Harris, A. (2008). Distributed leadership: What we know. Journal of Educational Administration, 46(2), 172–188.
5. Harris, A., & DeFlaminis, J. (2016). Distributed leadership in practice: Evidence, misconceptions and possibilities. Management in Education, 30(4), 141–146.
6. Mathieu, J., Maynard, M. T., Rapp, T., & Gilson, L. (2008). Team effectiveness 1997–2007: A review of recent advancements and a glimpse into the future. Journal of Management, 34(3), 410–476.
7. Edmondson, A. C. (2024). How teams work: A practical approach to enhancing learning and execution capabilities. Tokyo: Eiji Shuppan.
8. Salas, E., Sims, D. E., & Burke, C. S. (2005). Is there a “big five” in teamwork? Small Group Research, 36(5), 555–599.
9. Stewart, G. L., Manz, C. C., & Sims, H. P. (1999). Team work and group dynamics. John Wiley & Sons.
10. Cohen, S. G., & Bailey, D. E. (1997). What makes teams work: Group effectiveness research from the shop floor to the executive suite. Journal of Management, 23(3), 239–290.
11. Yamauchi, K., Birchley, S. L., & Omura, K. (2022). Development of CLIL classes for the Faculty of Business Administration through academic collaboration. Bulletin of Toyo Gakuen University, 30, 271–289.
12. Omura, K., Yamauchi, K., Olson, N., & Aoki, M. (in press). From design to implementation: Assessing a business-focused English program through curriculum management. Bulletin of Toyo Gakuen University, 33.
2. Lave, J., & Wenger, E. (1991). Situated learning: Legitimate peripheral participation. Cambridge University Press.
3. Cox, Andrew M. (2005). What are communities of practice? A comparative review of four seminal works. Journal of Information Science, 31(6), 527–540.
4. Harris, A. (2008). Distributed leadership: What we know. Journal of Educational Administration, 46(2), 172–188.
5. Harris, A., & DeFlaminis, J. (2016). Distributed leadership in practice: Evidence, misconceptions and possibilities. Management in Education, 30(4), 141–146.
6. Mathieu, J., Maynard, M. T., Rapp, T., & Gilson, L. (2008). Team effectiveness 1997–2007: A review of recent advancements and a glimpse into the future. Journal of Management, 34(3), 410–476.
7. Edmondson, A. C. (2024). How teams work: A practical approach to enhancing learning and execution capabilities. Tokyo: Eiji Shuppan.
8. Salas, E., Sims, D. E., & Burke, C. S. (2005). Is there a “big five” in teamwork? Small Group Research, 36(5), 555–599.
9. Stewart, G. L., Manz, C. C., & Sims, H. P. (1999). Team work and group dynamics. John Wiley & Sons.
10. Cohen, S. G., & Bailey, D. E. (1997). What makes teams work: Group effectiveness research from the shop floor to the executive suite. Journal of Management, 23(3), 239–290.
11. Yamauchi, K., Birchley, S. L., & Omura, K. (2022). Development of CLIL classes for the Faculty of Business Administration through academic collaboration. Bulletin of Toyo Gakuen University, 30, 271–289.
12. Omura, K., Yamauchi, K., Olson, N., & Aoki, M. (in press). From design to implementation: Assessing a business-focused English program through curriculum management. Bulletin of Toyo Gakuen University, 33.