2024 №4 / Мұғалімнің хал-ахуалы және жасанды интеллект: жұмыс жүктемесін азайту және мұғалімдердің хал-ахуалын жақсарту мақсатында сыныпта жасанды интеллектіні қолдану
Мұғалімнің хал-ахуалы және жасанды интеллект: жұмыс жүктемесін азайту және мұғалімдердің хал-ахуалын жақсарту мақсатында сыныпта жасанды интеллектіні қолдану
Авторлары: Поппи Гибсон
DOI: 10.62670/2308-7668.2024.50.4.002
Дереккөз: 50 шығарылым, № 4, 05 қаңтар 2025 ж. ж.
Басып шығарушы: "Педагогикалық шеберлік орталығы" ЖМ
Құжат түрі: Практикалық мақала
Аннотация
Мұғалімнің бақытты болуы қаншалықты маңызды? Бұл шолу мақалада мұғалім хал-ахуалының аса маңыздылығы туралы сөз болады. Бақытты және салауатты мұғалімдердің қолайлы оқу ортасын қалыптастыруға дайындығы жоғарырақ болады, бұл оқушылардың оқу үлгерімі мен мектептегі жалпы ахуалды жақсартуға, сондай-ақ жақсы мұғалімдерді жұмыста ұстап қалуға және ұзақ мерзімді перспективада олардың жұмыс өнімділігін арттыруға ықпал етеді. Бұл мақалада мұғалімдердің жүктемесін азайту үшін жасанды интеллектіні қалай қолдануға болатыны қарастырылады. Бағалау, жеке оқу жоспарларын әзірлеу және білім беру контентін құрастыру сияқты тапсырмаларды автоматтандыру арқылы жасанды интеллект мұғалімдердің оқушылармен анағұрлым мазмұнды өзара әрекеттестікке назарды шоғырландыруына мүмкіндік береді. Бұл мақалада мұғалімдердің хал-ахуалы мен жасанды интеллектіге негізделген инновацияларды үйлестіре білу мұғалімдер үшін де, оқушылар үшін де тиімді білім беру жүйесін құруға мүмкіндік беретіні атап көрсетіледі.
Түйін сөздер: білім беру, оқыту, жасанды интеллект, хал-ахуал, жұмыс жүктемесі
Әдебиеттер
1. Dreer, B. (2023). On the outcomes of teacher wellbeing: a systematic review of research. Frontiers in Psychology, 14, p.120–179.
2. Collie, R.J. and Martin, A.J. (2023). Teacher wellbeing and sense of relatedness with students:
Examining associations over one school term. Teaching and Teacher Education, 132, p.104–233.
3. Collie, R.J. (2023). Teacher well-being and turnover intentions: Investigating the roles of
job resources and job demands. British Journal of Educational Psychology, 93(3), pp.712–726.
4. Chiles, M. and Goodwin, D. (2022). Year One: Lighting the path on your first year in teaching.
John Catt Publications.
5. Kooli, C. and Yusuf, N. (2024). Transforming educational assessment: Insights into the use of ChatGPT and large language models in grading. International Journal of Human-Computer Interaction, pp.1–12.
6. Gnanaprakasam, J. and Lourdusamy, R. (2024). The Role of AI in Automating Grading: Enhancing Feedback and Efficiency. In Artificial Intelligence and Education-Shaping the Future of Learning. IntechOpen.
7. Ayeni, O.O., Al Hamad, N.M., Chisom, O.N., Osawaru, B. and Adewusi, O.E. (2024). AI in education: A review of personalized learning and educational technology. GSC Advanced
Research and Reviews, 18(2), pp.261–271.
8. Mondal, H., Marndi, G., Behera, J.K. and Mondal, S. (2023). ChatGPT for teachers: Practical
examples for utilizing artificial intelligence for educational purposes. Ahead of Print. 10.4103/
ijves.ijves_37_23.
2. Collie, R.J. and Martin, A.J. (2023). Teacher wellbeing and sense of relatedness with students:
Examining associations over one school term. Teaching and Teacher Education, 132, p.104–233.
3. Collie, R.J. (2023). Teacher well-being and turnover intentions: Investigating the roles of
job resources and job demands. British Journal of Educational Psychology, 93(3), pp.712–726.
4. Chiles, M. and Goodwin, D. (2022). Year One: Lighting the path on your first year in teaching.
John Catt Publications.
5. Kooli, C. and Yusuf, N. (2024). Transforming educational assessment: Insights into the use of ChatGPT and large language models in grading. International Journal of Human-Computer Interaction, pp.1–12.
6. Gnanaprakasam, J. and Lourdusamy, R. (2024). The Role of AI in Automating Grading: Enhancing Feedback and Efficiency. In Artificial Intelligence and Education-Shaping the Future of Learning. IntechOpen.
7. Ayeni, O.O., Al Hamad, N.M., Chisom, O.N., Osawaru, B. and Adewusi, O.E. (2024). AI in education: A review of personalized learning and educational technology. GSC Advanced
Research and Reviews, 18(2), pp.261–271.
8. Mondal, H., Marndi, G., Behera, J.K. and Mondal, S. (2023). ChatGPT for teachers: Practical
examples for utilizing artificial intelligence for educational purposes. Ahead of Print. 10.4103/
ijves.ijves_37_23.