2024 / Болашаққа бағытталған оқыту өзгерістерін басқару
Болашаққа бағытталған оқыту өзгерістерін басқару
Авторлары: Дэвид Нг Фу Сон
DOI: 10.62670/2308-7668.2024.47.1.002
Дереккөз: 47 шығарылым, № 1, 29 наурыз 2024 ж.
Басып шығарушы: "Педагогикалық шеберлік орталығы" ЖМ
Құжат түрі: Шолу мақаласы
Аннотация
Мақала авторы заманауи білім берудің оқушылардың қажеттіліктері мен сұраныстарына жауап беруі керек екеніне баса назар аударады, солардың бірі – болашақтың сын-тегеуріндеріне дайын болу. Бұл жұмыста Конфуцийдің «Дао» мысалы негізінде болашаққа бағытталған оқытудың анықтамасы ұсынылады және оқытудың функционалистік пен гуманистік көзқарастары қарастырылады. Сонымен қатар Сингапурдың Білім министрлігінің саясаты мен бастамалары, сондай-ақ мектеп көшбасшыларын қолдайтын бағдарламалар ұсынылады.
Түйін сөздер: болашаққа әзірлік, адам шеберлігі, көшбасшы ойы
Әдебиеттер
1. Ng, D., Wong, C. P., & Liu, S. (2019). Future-ready Learners: Learning, Lifework, Living, and Habits of Practices. NIE Working Paper Series, No. 20. [Электрондық ресурс]. – URL: https://nie.edu.sg/research/publication/nie- working-paper-series.
2. Kaempf S. (2022). Getting our teaching ‘future ready.’ In Szarejko A.A. (Eds.), Pandemic pedagogy. Political pedagogies (pp. 189–202). Palgrave Macmillan, Cham.