2024 / Өзгеріс көшбасшылары: табыстың үш факторы

Өзгеріс көшбасшылары: табыстың үш факторы

Авторлары: Обыдёнкина Лариса Валентиновна

DOI: 10.62670/2308-7668.2024.47.1.006

Дереккөз: 47 шығарылым, № 1, 29 наурыз 2024 ж.

Басып шығарушы: "Педагогикалық шеберлік орталығы" ЖМ

Құжат түрі: Шолу мақаласы

Аннотация

Қазақстан мектептері үшін өзгеріс көшбасшыларын даярлау жобасын тиімді және табысты іске асыру үшін оларды оқытуда ғана емес, одан әрі ілгерілетуде де ғылыми тәсіл маңызды. Біз жобаның ұзақ мерзімді және тұрақты әсеріне қол жеткізу үшін назар аударуды қажет ететін үш факторды анықтаймыз: тәлімгерлік және тренерлердің сараптамалық қолдау факторы; тәжірибені сәтті жүзеге асыру үшін қажетті уақыт факторы; өзгерістерді қолдау міндеті артылатын құрылымдардың құзыреттілік факторы.
 

Түйін сөздер: өзгеріс көшбасшылары, басқарылатын өзгерістер, табыс факторлары

 

Әдебиеттер

1. Iñigo Retolaza Eguren. (2011). Theory of change: A thinking and action approach to navigate in the complexity of social change processes: HIVOS and the Crisis Prevention and Recovery Practice Area of the Regional Centre for Latin America and the Caribbean, UNDP.
2. Puti dal’neishego sovershenstvovaniya shkol’nykh sistem, uzhe dobivshikhsya vydayuschichsya uluchsheni: kratkoe izlozhenie otcheta [Ways to further improve school systems that have already made outstanding improvements: report summary], 2011 / McKinsey Global Institute Copyright. [Electronic resource]. – URL: http:// www.mckinsey.com/mgi (Accessed: 04.05.2012).
3. Improving School Leadership: Executive Summaries, 2008 / The Organisation for Economic Cooperation and Development, OECD [Electronic resource]. – URL: http://www.oecd.org/dataoecd/6/52/40545479.pdf (Accessed: 02.05.2012)
4. Spiridonova Е.А. Liderstvo v obrazovanii v usloviyakh global’noi konkurentsii: monografiya Лидерство в образовании в условиях глобальной конкуренции: монография [Educational leadership in the context of global competition: a monograph] / Е.А. Spiridonova. – Moscow: Infra-M, 2020. – 157 p. [in Russian].
5. Sovremennyie mezhdunarodnyie issledovaniya liderstva v shkol’nom obrazovanii / N.V. Storchak (Saint Petersburg)/ «Chelovek i obrazovanie» [People and education] – 2012. – №3. Vogel, i. (2012). [in Russian].
6. Review of the use of “Theory of Change” in international development: UK Department of International Development (1995).