2024 / Көшбасшыларға қиял не үшін қажет

Көшбасшыларға қиял не үшін қажет 

Авторлары: Джиллиан Джадсон

DOI: 10.62670/2308-7668.2024.47.1.003

Дереккөз: 47 шығарылым, № 1, 29 наурыз 2024 ж.

Басып шығарушы: "Педагогикалық шеберлік орталығы" ЖМ

Құжат түрі: Зерттеу мақаласы

Аннотация

Көшбасшылық саласында қиялға аз көңіл бөлінеді. Дегенмен барлық көшбасшы өзі жұмыс істейтін өте күрделі әрі динамикалық жағдайларда өз қызметін орындау барысында қиялды қажет етеді. Бұл мақаланың мақсаты – білім берудегі көшбасшылық контексінде қиялға қатысты түсінбеушілікті жою, қиял мен оның маңыздылығын зерттеп, негізді түсінік беру. Алдымен қиялдың мағынасын зерттеу үшін метафора қолданылады. Бұрынғы мен қазіргі зерттеулерге сүйене отырып, қиялдың көшбасшылықтағы рөлі сипатталады. Қорытындыда оқырмандар қиял мен оны өз тәжірибесінде қалай дамыту керектігі туралы көбірек білуге мүмкіндік беретін ресурстармен танысады. Сондай-ақ әлеуметтік және экологиялық әділеттілік үшін қиялдың көшбасшылықты қалай қолдайтынын зерттейтін жобаға қатысу мүмкіндігі ұсынылады.

Түйін сөздерқиял, когнитивті құралдар, эмпатия, қатыстық көшбасшылық, әлеуметтік әділет көшбасшылығы

 

Әдебиеттер

1. Enlow, B., & Popa, A. (2008). Developing moral imagination in leadership students. Journal of Leadership Education, 7(1), 24–31.
2. Judson, G. (2023). Cultivating leadership imagination with cognitive tools: An imagination focused approach to leadership education. Journal of Research on Leadership Education, 18(1), 40–62.
3. Judson, G. (2020). Conceptualizing imagination in the context of school leadership. International Journal of Leadership in Education.
4. Curtis, G., & Cerni, T. (2015). For leaders to be transformational, they must think imaginatively. Journal of Leadership Studies, 9(3), 45–47.
5. Curtis, G., King, G., & Russ, A. (2017). Reexamining the relationship between thinking styles and transformational leadership: What is the contribution of imagination and emotionality? Journal of Leadership Studies, 11(2), 8–21.
6. Raptis, N., Mousena, E., & Kouroutsidou, M. (2021). Imaginative leadership: Imagination as a central characteristic of effective leaders, The International Journal of Educational Organization and Leadership, 28(2), 83–96.
7. Stephenson, M. (2009). Exploring the connections among adaptive leadership, facets of imagination and social imaginaries. Public Policy and Administration, 24(4), 417–435.
8. Wenger, E. (1999). Communities of practice: Learning, meaning, and identity. Cambridge University Press.
9. Lakoff, G., & Johnson, M. (1980). Metaphors we live by. The University of Chicago Press.
10. Robinson, K. (2017). Out of our minds: The power of being creative. Capstone.
11. Pendleton-Jullian, A. & Brown, J. S. (2018). Pragmatic imagination: A new terrain. CreateSpace.
12. Egan, K. (1992). Imagination in teaching and learning: The middle school years. University of Chicago Press.
13. Egan, K. (1997). The educated mind: How cognitive tools shape our understanding. University of Chicago Press.
14. Egan, K. (2005). An imaginative approach to teaching. Jossey-Bass.
15. Egan, K. & Judson, G. (2015). Imagination and the engaged learner: Cognitive tools for the classroom. Teachers College Press.
16. Judson, G. (2022). Engaging and cultivating imagination in equity-focused school leadership. International Journal for Leadership and Learning, 22(1), pp. 252–264.
17. Judson, G., Mah, C., Pillay, R., Robertson, C., Sclater, J. Exploring the Possible in Leadership: Inviting Stories of Imagination. (2023) In G. Judson & M. Dougherty (Eds.) Cultivating imagination in leadership: Transforming schools and communities (pp. 19–36). Teachers College Press.
18. Asma, S. (2017). The evolution of imagination. University of Chicago Press.
19. Judson, G. & Dougherty, M. (Eds.) (2023). Cultivating imagination in leadership: Transforming schools and communities. Teachers College Press.
20. Judson, G. & Dougherty, M. (accepted/in press). Relational leadership and the humanizing power of imagination. International Journal of Leadership in Learning.
21. Hopkins, R. (2019). From what is to what if: Unleashing the power of imagination to create the future we want. Chelsea Green Publishing.
22. Greene, M. (1995). Releasing the imagination: Essays on education, the arts and social change. Jossey-Bass.
 
Веб-сайт сілтемелері:
Centre for Imagination in Research, Culture, and Education (CIRCE) website. www.circe-sfu.ca
Cultivating Imagination: Leading Toward a Just Future website. www.cultivateimagination.ca
imaginED: education that inspires. www.educationthatinspires.ca